Müşteri Çağrı Sistemi, müşterinin siparişi hazır olduğunda işletme personeli çağrı arama paneli sayesinde müşteride bulunan çağrı cihazına çağrı göndererek (Sesli Titreşim ve Işık özellikli) siparişin hazır olduğu ve alması gerektiği bildirilir.

Garson çağırma sistemi, masalarda yer alan butona basılarak garsona ve görevliye çağrı yapılmak için kullanılır.

Hemşire çağrı sistemi, hastanenin belli yerlerine yerleştirilmiş ekipmanlar sayesinde, acil bir durumda ilgili kişilere haber verilmesini sağlayan bir sistemdir.

Çağrı Sistemleri
Restaurant Müşteri Çağırma Sistemi
Garson Çağırma Sistemi
Acil Durum Çağrı Sistemi
Hemşire Çağrı Sistemi Çağrı Sistemleri

Sıramatik sistemleri; yoğun iş akışının olduğu yerlerde veya birçok kişinin bir anda gelip işlemlerini yapmak istediği banka, hastane ya da devlet kurumları gibi yerlerde işleyişi düzene sokarak kişileri doğru birime yönlendirir. Kişilerin işlem sırasını takip etmeleri için cihazdan aldıkları kağıt bilet ile kullanılan göstergeler sayesinde kişiler arasında sıralamayı sağlayan ve bilgisayara bağlı olan elektronik sistemlerdir. Sıramatik işletmenin müşterilerine kaliteli hizmet vermek amacı ile sıra numarası dağıtan ve kişileri hizmeti veren personele yönlendiren yazılım ve donanımdır.

Sıramatik Sistemleri
Ana Konsol
Masaüstü Konsol
Çağrı Terminali
Ana Gösterge
Lokal Gösterge

Kumanda sistemleri bir sistemin çalışmasına ait istekleri sağlayan modüllerdir. Birim veya düzeneklerden oluşabilirler. Bu sistemler kontrol ve otomasyon sistemlerinin büyük bölümünü oluşturmaktadır. Elektriksel elemanlardan röle, kontaktör, zaman rölesi, sayıcı ve pnömatik elemanlarla gerçekleşebilmektedirler.